NEFUNKCNY VNUTORNY OKRUH A NASTAVENIE PRUDENIA VYDUCHU

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
maco-lv
Příspěvky: 460
Registrován: ned čer 24, 2007 08:01
Bydliště: Brhlovce. Slovensko

NEFUNKCNY VNUTORNY OKRUH A NASTAVENIE PRUDENIA VYDUCHU

Příspěvek od maco-lv »

Ahojte mam taky problem na druhom aute co som kupil nefunguje mi vnutorny okruh tlacidlo svieti ale na starom sa mi po slaceni aj viac tocil ventilator kurenia a nefunguje ani ovladanie prudenia vzduchu neviete co je tomu?
Skoda 105l (Uz nebohá*)

Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované

Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: NEFUNKCNY VNUTORNY OKRUH A NASTAVENIE PRUDENIA VYDUCHU

Příspěvek od ppp »

Tlacidlo len spina nejaky elektroventil na podtlak z motora, ale neviem kde je ten ventil. Asi bude tiez v ovladaci kurenia. Treba skontrolovat hadicky a ci je vsade podlak a kam ide hadicka z podlakoveho ufa tahajuceho za klapku. Moznobude niektora vytiahnuta. Nasavanie do vetrania vies kde je ale prep istotu je za schrankou v palubovke, lepsi pristup je zhora spod kapoty motora ale hadicka ide nadol asi tak v strede otvoru ktorym nasava vetranie z interieru auta. Ak funguje prepinac smerovania smeru vzduchu tak by mala byt podtlakova gula/zasobnik na boku nasavania vetrania v poriadku.
Uživatelský avatar
maco-lv
Příspěvky: 460
Registrován: ned čer 24, 2007 08:01
Bydliště: Brhlovce. Slovensko

Re: NEFUNKCNY VNUTORNY OKRUH A NASTAVENIE PRUDENIA VYDUCHU

Příspěvek od maco-lv »

prave ze ovladac smeru kurenie nefunguje ked dam z ovladaca dole tie gumene hadice a zapnem ventilator tak ani z jednej nejde vzduch myslim ze je ich tam 6 a 5sluzi na smerovanie a z tej 6tej ide tlak na regulaciu myslim si spravne?
a pokial nejde tlak na regulaciu tak nejde ani smerovanie kde sa nachadza podtlakova rurka?
Skoda 105l (Uz nebohá*)

Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované

Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: NEFUNKCNY VNUTORNY OKRUH A NASTAVENIE PRUDENIA VYDUCHU

Příspěvek od ppp »

Najlepsie bude ked zacnes na zaciatku. Otvor kapotu, na boku nasavania do ventilacie je plastova gula s dvoma hadickami. Jedna hadicka musi viest k saniu motora. Dufam ze je jasne, ze ovladanie vetrania funguje len ked je motor nastartovany pripadne par minut (nez nedojde podtlak v spomenutej zasobnuikovej guli) po vypnuti motora. Takze ked bezi motor musi v hadicke ku guli sycat a byt podtlak, prilozis prst a je jasne ci je v nej podtlak. Takisto musi byt podtlak na druhom vystupe z guli. A takto hladas dalej. Na ovladacoch je tusim stredny vstup pre hadicky privod a ostatne su vystupy pre podtlak ale to uz neviem isto, velmi som to neobzeral ked som to mal rozobrate. Je mozne ze je len niektora z hadiciek vytiahnuta.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“