Lacetti - "na studeno" sa dusi

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
palikx
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 6233
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx » úte čer 26, 2007 22:08

no pokud tenhle motor dela takoveto veci tak to neni moc dobre.svicky to muzou byt ale spis vsecky tzn mozna nemaji spravnou tepelnou hodnotu a chvili jim trva nez se pro ne pripravi podminky.
nebo odchazi zapalovaci civka (uz se nam to parkrat stalo)a nebo cidlo teploty dava nesmysly.a jeste (ale to je nepravdepodobne)by mohl zustat pootevreny egr ventil.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil

Reklama
 

Rastos
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 14:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos » stř čer 27, 2007 07:51

Vdaka za tipy, budem tieto veci sledovat. Dnes rano som natocil, nechal cca 1 min zohriat motor na volnobehu a ked som sa pohol, nebol ziadny problem. Vskutku to robi iba vtedy, ak sa chcem HNED po nastartovani pohnut.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti

Uživatelský avatar
Krtek
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 12:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek » stř črc 04, 2007 20:10

Herdek... člověk něco ignoruje jako vlastnost a ona je to vada :evil:
Vim přesně o čem mluvíš. každej den odpoledne nastartuju, OK. Rozjíždim se a po takovejch 5-10 metrech mi to chrochtne, párkrát i Soptík zdech. většinou pomáhá ohlídat si to plynem a rozjíždět se na vyšší otáčky. Jakmile popojedu, přibrzdim a necham ho spadnout k volnoběhu, je to o chcípnutí. A zrovna i to tak mizerně vychází při výjezdu z parkoviště.
Tak nějak mně asi fakt čeká ten zas.. EGR, páč už zas tejden svítí Chcek :evil: A na Sparkovi od včerejška :roll:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram

Uživatelský avatar
Jura
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 10:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura » stř črc 04, 2007 22:58

A sakra, tak tohle zatím neznám (2,5 roku/53000 km). Doufám, že tyhle problémy se motorům 1.8 vyhnou. Nebo alespoň tomu mýmu... :?
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG

Rastos
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 14:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos » čtv črc 05, 2007 09:22

No, ked to vezmem prisne podla navodu od vyrobcu, tam sa pise, ze po nastartovani sa ma auto zohriat na mieste 30 sekund. Pokial toto dodrzim, v podstate problem neexistuje. Rozdiel je len v tom, ze som sedel aj v Chevy, ktore tych 30 sekund nepotrebovali...
Zavada nijako neobmedzuje, auto je na 100% funkcne, ide len o to predvidat dodaleka (a odstranit) to, co by raz (mozno o 50-100.000 km) mohlo prepuknut ako zavada.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti

Uživatelský avatar
palikx
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 6233
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx » čtv črc 05, 2007 20:10

no tohle je proste problem.jelikoz to dela jen po startu tak se to opravdu moc najit neda a asi to je nejaka blbost jako treba prave svicky ktere pri behu na sytic nestihnou zapalit vetsi prisun benzinu a vlastne se tu uchlasta.ale to je jen nazor muze to byt presne opacne benzinu je treba malo coz by mohl delat treba vstrik
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil

rado75
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: úte led 02, 2007 09:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od rado75 » stř srp 22, 2007 12:40

Zdravím.

Mám podobný problém na nubire 1,6, len s tým že mi to robí nepravidelne a to niekedy aj pri zohriatom motore. Urobí to aj pri zaradenej 1 aj 2 a pri pridaní plynu ako keby motor vôbec nereagoval a musím stlačiť spojku aby to nezdochlo. Na neutráli potom otáčky chvíľu kolíšu (cca 5 - 10 sek) a motor sa trasie, po opakovanom pridaní plynu sa to ustáli a auto ide v pohode. Pri konrole sviečok som zistil, že jedna sviečka (krajná) bola čierna a ostatné pekne čisté. Vymenil som všetky sviečky (NGK BKR-6ES) a je to stále rovnaké. Nové sviečky som zatiaľ nekontroloval. Pri jazde na LPG som nezistil problém. Aj som asi pred 2 mesiacmi vymenil LAMBDU kvôli spotrebe. Pri starej lambde to nerobilo. Teraz je spotreba v pohode ale problém sa prejavil až po výmene lambdy. Neviem či je to náhoda alebo či je to tou lambdou - nie je originál daewoo, ale náhrada zn. FACET. Neviem či to môžu robiť káble ku sviečkam, ale myslím si, že keby to bolo káblami tak to bude robiť stále a nie iba náhodne.

Ak zistím niečo nové, dám vedieť.
Rado.
Nubira II. 1,6 16V, sedan, r.v. 10/2001, 86000 km, LPG Lovato, disková nádrž 47 l, klima, spotreba LPG okolo 10 l

Uživatelský avatar
karstn
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn » stř srp 22, 2007 13:57

Si myslim ze to neni chyba ale nedokonalost. Delaj to i jyny auta. fabia mi zdechala malem vzdy kdyz jsem spechal hned po startu za studena.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8

PavelZ
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ » pon zář 03, 2007 10:46

Me tohle delal jak Lanos 1.5, tak Nubira 1.6, tak i ted Lacetti 1.6. A kdyz sem ted nedavno jel s kamaradovou Vectrou 1.8, tak sem si toho vsimnul taky. A kdyz sem se ho ptal, tak mi potrvdil, ze i jemu to za studena dela. Vzhledem k tomu, ze si myslim, ze vsechny tyhle motory jsou do urcite miry pribuzne, tak mam dojem, ze je to jejich vlastnost a ne chyba.

Uživatelský avatar
Ivoš
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš » pon zář 03, 2007 13:48

Mě tohle dělala v blahý paměti moje Škoda 120L :lol: :lol: :lol: Ale jinak ani jedna Nubča nám to nedělá ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza

Uživatelský avatar
Dark69
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 14:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Příspěvek od Dark69 » sob srp 15, 2009 01:02

To iste robi aj moja Nexia..A kym nezacne pracovat Lambda Sonda tak to tak blbne a potom je vsetko OK... Mam velke podozrenie na cidlo teploty vody...Sviecky mam nove a aj vzduchovy filter... Neprechlastava mi to.... Vymenim to cidlo teploty vody a dam vediet...

P.s - preto mam podozrenie na nejake cidlo, pretoze ak odpojim uplne Lambdu sondu tak auto nedokaze ist bez nej plynule :x Ak dobre viem tak by ECU si mala optimalizovat chod motora podla dostupnych informacii z cidiel. Ale mne to nedokaze a motor aj zohriaty bez uplne odpojenej Lambdy Sondy nie je poriadne schopny jazdy, skace trha a nema dostatocny vykon...Neviete co s tym?
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..

ilkoilko
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: pon dub 26, 2010 09:48
Bydliště: Bardejov, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Příspěvek od ilkoilko » pát říj 07, 2011 09:05

Zdravim :)

Mne to robi nieco dost podobne, akurat ze nie hned po par sekundach, ale napr. prejdem aj 2 km, a az potom motos straca tah, ma tendenciu zdochnut a celkovo nevladza - ani na rovnej ceste. A ked uz zdochne, neda sa nastartovat, a vydava pritom take zvuky, ako ked su vybrate vsetky sviecky a meria sa kompresia vo valcoch.

Mam benzin + plyn, a robi to ako na plyne, tak aj na benzine. Ked sa vsak uz zahreje, cca 5 min jazdy, tak potom uz ide vsetko ako ma.
Niekedy vsak zlosti hned od nastartovania, kedy idem este na benzine.

Hadal som tiez nejake cidlo teploty vzduchu, ale minulu zimu som to nestihol dat do opravy, a cele leto mi bezal ako hodinky. Akurat minuly tyzden sme mali 2 stupne rano, a na benzine zase zacal stracat tah, triast sa.

Mohla by diagnostika nieco ukazat? Myslim funkcnost cidiel. A keby to bolo slabou kompresiou vo valcoch, tak to by sa predsa prejavilo najviac hned po starte, a nie az po par minutach jazdy, nie? Teda ak predpokladam, ze studeny motor ma akoby najvacsie vole v kruzkoch, a ked sa zohreje, vole su mensie.

:|

Uživatelský avatar
stulpa
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 65
Registrován: pát led 26, 2007 20:34
Bydliště: Litvínov

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Příspěvek od stulpa » čtv zář 17, 2015 09:58

Zdravim, koukam ze je to stary prispevek, ale treba to nekomu pomuze.
Auto delalo to samy. Za studema se dusilo a nechtelo tahnout (startovani a volnobeh byl v poradku) jak se auto zahralo tak bylo vse v poradku. Zkousel jsem vymenit svicky,jiny kabely ke svickam, jinou civku a nic. Nakonec jsem se nastval, fixou jsem si oznacil polohu rozdelovace, povolil jsem ho a pootocil o 1.5-2mm smerem ke kabine a je po problemu. Chyta, startuje, tahne jak divy za studena i za tepla :-)
Daewoo Nexia 1.5, 16V, 66 kW, 5dveří HB, GTX--- R.I.P.
Daewoo Nubira 1.6 16V (A16DMS) sedan + LPG AGC 01.05-67R-01 Rv: 2001

Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“