Problémy s posilovačem řízení

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Oněgin
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin » stř čer 21, 2006 22:07

Tak jsem koupil OMV ATF D II, u kterého bylo psáno, že je do automat. převodovek. Tak snad bude fungovat.
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman » čtv čer 22, 2006 07:10

uvidis ze bude
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG

Uživatelský avatar
cobyll
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 04:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re:

Příspěvek od cobyll » úte kvě 05, 2009 08:37

palikx píše:Tak chlapci tento problem je myslim vyresen.pan schwott mel zarezly kloubek rizeni.posledni dobou se nam tato zavada zacina objevovat casteji.takze vymena kloubku u hrebenu rizeni a je po problemu.
Začínám mít ten samý problém jako Petr Schwott, když točím volantem, tak to jakoby zadrhává. Půl otáčky O.K. a půl otáčky ztuha (přibližně) a pak zase O.K... . Mohlo by to být tím kloubkem? A jak je náročná ta výměna a kde najdu v autě ten kloubek? Dá se k němu dostat volně, nebo se musí něco rozebírat? A jak se správně ten kloubek jmenuje a kde ho případně sehnat?
Jdu si pročíst manuál, případně polskou knihu Jak na to...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933

Uživatelský avatar
palikx
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 6243
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od palikx » úte kvě 05, 2009 22:03

je to presne ono.
musi se povolit rizeni nebo vyndat sloupek rizeni.
pristup nic moc.
objednat jde vsude kde maji dily.
kdyz najdes cislo dilu treba ho mam.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil

Uživatelský avatar
cobyll
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 04:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od cobyll » úte kvě 26, 2009 19:37

Tak jsem se ponořil do útrob motorového prostoru spolu s mazadlem WD 40 ve spreji a jal jsem se dotyčný kloubek trošičku navlhčiti a namazati oním tekutým zázrakem a ehle... kdo by to byl řek... vono se to při otáčení volantem přestalo zadrhávat !!! A rezavé to taky nějak zvlášť není. Takže teď ještě hlodám (totiž hodlám - ty přesmyčky jsou ale věc, co :D ) zakoupiti vazelinu ve spreji (prý něco takového existuje) a celý kloub důkladně nakonzervuju před všudypřítomnou hnusnou vlhkostí...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933

Uživatelský avatar
HusarJan
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od HusarJan » úte kvě 26, 2009 21:05

Skuste ešte premazat aj riadenie tú hrebenovú tyč z jednej aj druhej strany vazelinou.Musite zvliect te manžety lavú aj pravú prstom natlačit vazelinu a znova manžetu siahnut sponou alebo zapáskovat ja som okrem tých klbov urobil aj toto a volant ide krutit už aj malíčkom ;)

Uživatelský avatar
palikx
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 6243
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od palikx » čtv kvě 28, 2009 23:13

pozor na takovyto ukon
u servorizeni ktere je tesneno na hrebenove tyci o krouzkem neni uplne idealni patlat vazelinu.na vazelinu se pak nabaluje prach a drobna spina a ta se pak dostava do rizeni a nici o krouzky a simerinky.
teda ja bych to nedelal.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil

Uživatelský avatar
cobyll
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 04:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od cobyll » pát kvě 29, 2009 06:54

No mně pomohlo to WéDéčko a jak jsem psal, jen ten kloub ještě zakonzervuju vazelinou. Do hřebenu se pouštět nebudu. Zastávám názor, že co funguje - na to nesahám. Jsem totiž údržbář a tímto bych si jen přidával práci. A navíc - co se má pokazit, to se pokazí i bez mého přispění... :lol:
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933

Uživatelský avatar
Ivoš
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od Ivoš » pát kvě 29, 2009 12:00

Řekl bych, že mně to taky za nějaký čas čeká ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza

caja14
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř led 28, 2009 20:58

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od caja14 » čtv črc 30, 2009 16:37

chlapi muzete mi prosim nekdo poradit? kdyz jedu pomalu tak je volant normalne rovno ale jak presahnu asi tak 2000 otacek tak se mi stava ze ho musim mit natoceny doleva ale kdyz slapnu na spojku ze chci zaradit tak se mi zda ze se to zase srovna nez tam hodim dalsi rychlost nevim cim by to mohlo byt a myslim ze to bude servo ale nikde netece a oleje mam dost. Nekdy se stava ze drzi i na druhou stranu ale dela to tedka tak posledni mesic predtim vubec nic. Diky za radu. :D :(
Daewoo nubira 1,6 16V 78 kW '99, šedá metalíza, ABS, 2x airbag, centrál, klima,

Uživatelský avatar
HusarJan
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od HusarJan » čtv črc 30, 2009 17:31

Skús najprv pozret vole a silembloky na ramenách a potom geometriu;)

caja14
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř led 28, 2009 20:58

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od caja14 » pon srp 03, 2009 18:55

diky zkusil sem to a vule nejsou a nemuze to byt natazeny remen ze by se servo protacelo na remenici? protoze mam obavy ze je volny. ale doufam ze se to vyresi nejaka drobna oprava.
Daewoo nubira 1,6 16V 78 kW '99, šedá metalíza, ABS, 2x airbag, centrál, klima,

Uživatelský avatar
silencercze
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: pát kvě 08, 2009 11:52
Bydliště: Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od silencercze » pát dub 15, 2011 14:32

Ahoj, oživím na chvíli tohle téma, mám taky problém s řízením jako Petr, jen s tím rozdílem, že mi občas v zatáčce jde od řízení jemné klepání do volantu, jinak ty samý příznaky, ale je to víc tuhý než normální (řízení). Dnes mi v servisu řekli, že mám shánět komplet řízení a počítat s asi 20000Kč cenou (reálně 7500 u Drafela, kde na ty ceny tady u nás choděj? ). Už jsem byl rozhodnutý to koupit, ale když to tady tak čtu tak mě napadá jestli by nestálo za to zkusit prostříknout ten kloub co o něm psal cobyll, kdyby se to náhodou zlepšilo tak bych mohl zvážit další postup, dejte mi prosím někdo indicie, kde se v motorovém prostoru nachází ;) A je k tomu lepší přístup zespoda nebo shora?. Jinak mi na zvedáku kontrolovali čepy, silentbloky a všechno je prý ok takže s geometrií a nápravou by to nemělo mít spojitost.
Daewoo Nubira II 2002 1,6 76kW

Uživatelský avatar
silencercze
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: pát kvě 08, 2009 11:52
Bydliště: Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od silencercze » pát dub 15, 2011 22:26

Tak jsem ho našel, prostříknul, nechal působit, projel a je to hned lepší. Jen to klepání při zatáčení úplně nezmizelo, chvílemi to ještě dělá, ale řízení už netuhne.
Daewoo Nubira II 2002 1,6 76kW

Lobista
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pát led 10, 2014 14:15

Re: Problémy s posilovačem řízení

Příspěvek od Lobista » pon bře 30, 2020 22:59

Dneska jsem myslel že to už rozmlátim. Sednu do toho a otočim volantem a drc skok a volant jakoby přeskočil a zaseklo se to. Nikde žádnej olej nebo podobný věci. Prostě se to kouslo. Když za to rvu tak se vzpíná celé řízení. Asi se to tam sežvejkalo. Poptal jsem cenu repase https://repaserizeni.cz/45997-nubira ale řešim co se stane když. Jestli to tam ten hřeben sežvejkalo tak mi to asi jen tak neudělaj ne? To si budu muset koupit nový celý třeba za 15 000 ? Prosím pomoc jak moc jsem v zadeli.

Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“