Příspěvek
od Richard » úte říj 29, 2013 23:37
Já bych se do toho moc nevrtal..... mám LPG BRC s centrálním vstřikem plynu do sání..... tedy žádnej 4bodý vstřik či podobně...... Startuju vždy na benzín, ale místo termočlánku jsem zapojil kabel přes odpor, tak si jednotka myslí, že je teplej motor a přepnu ho na LPG ihned po nastartování jen zvýšením otáček na cca 3k ...... na trase mám spotřebu kolem 10lt, ve městě tak 12, tak to neřeším a jezdím

lepší to nebude

jinak CHECK používám jako kontrolku že jedu na plyn po ohřátí se mi rozsvítí při přepnutí na benzín po chvilce zhasne , tak ji nechávám žít

Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502