Nubira cuká 2

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Můžete mi pomoci s mým cukáním :? Mám to zprostředkovaně od svoji mladé. Tvrdí, že cukání je nejcitelnější, když dobržďuje motorem a potom chce přidat plyn bez podřazení na stejný srychlostní tupeň. Z toho jak pročítám fórum to snad budou jen kabely ke svíčkám anebo taky úplně něco jiného, netušíte co :?:
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Nebo svíčky! Nebo se ti zaolejujou , při brždění motorem to natahá olej přez gufera ventilů. Koukni jestli to nebere olej .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Olej mi to nebere, ale svíčky se chystám měnit, takže pak uvidím.
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Uživatelský avatar
Doctor
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 28, 2005 17:59
Bydliště: Vrchlabí

Příspěvek od Doctor »

uvedená závada je s největší pravděpodobností v kabelech.
Nevěřil jsem, že můžou za tolik, ale je to tak. Zkus je vyměnit, palivový filtr - asi 200 kč, svíčky a pročisti krokový motorek:
návod na http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html, ale asi ho budeš mít ze zadu, dá se tam dostat celkem vklidu menším šroubovákem nebo torxem. stačí vyčistit benzínem a zrovna i klapku.
Zatím ahoj a napiš jak se podařilo............................
Daewoo Nubira 1,6 1998 lpg
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

skontroluj si aj vzduchovy filter kus ho mozes prefuknut vzduchom,ako pisali sviecky, kable,pal.filter------a ked nepomoze tak jedine ist na diagnostiku
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Vzduchový a palivový filtr mám úplně nový. Dám nové svíčky a pak zkusím kabely a vyčistit ten krokovací motorek. Potom dám určitě vědět. ;)
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Jestli je to cukání i při rozjezhu tak to může dělat i tripoidní kloub od nápravy.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Tak jsem snad i díky vám vyřešil moje cukání motoru. Ještě vám popíšu, kdy mi to cukalo. Cukalo to těsně nad volnoběžnýma otáčkama. Jak už se víc přidalo nebo to spadlo na volnoběh, už to necukalo. Minulý víkend jsem měnil filtry (vzduchový byl jako prase - kdoví jak tam byl dlouho). Opraváři, který mi taky spravoval brzdy, jsem dal na výměnu svíčky a nechal jsem ho vyčistit krokový motorek. Prý byl zasraný jako sviňa :shock: Po těchto operacích to už prý necuká (nejel jsem s tím ještě) :o) Doufám, že teď budu chvíli jezdit a ne spravovat. Mějte se.
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Zdravím vás pánové. Jsem tady znovu s cukáním motoru. Popíši vám moji situaci. Mám nový vzduch. a pal. filtr, vymeneny olej (10w-40) a nove svicky (original do Daewoo). Pred vycistenim krokového motorku to cukalo pouze v pasmu otacek tesne nad volnobehem. Po vycisteni krokového motorku to na chvíli přestalo,ale pak to začalo znovu a k tomu zacala taky sem tam svitit kontrolka motoru. Jel jsem do autoriz. servisu v Jihlave, jestli něco nevyčtou z testu. Žádná chyba. Vyhodili mi svíčky Brisk a dali mi tam originál pro Daewoo. Zjistili taky, že tam není originál lambda sonda (je prý v pořádku), ale museli změnit nastavení lambdy (prý nebylo v pořádku). V servisu mi doporučili změnit benzinku. Měl jsem svíčky hrozně začerněné. Po delším úvodu (abyste byli v obraze) vám chci řici, co to dělá nyní a zeptat se vás, jestli víte jak to odstranit. Stane se, že to dvě hodiny jede úplně normálně, ale potom to začne. V malých otáčkách to cuká s celým autem, ve vyšších otáčkách to není tak cítit, na volnoběh v pohodě a k tomu svítí kontrolka motoru. Kontrolka svítí klidně i čtvrt hodiny pak přestane a pak to začne znovu cukat, rozsvítí se kontrolka a tak pořád do kola.Jezdí se s tím strašně. Vlastně je člověk rád, když to necuká. Víte co s tím, než pojedu do servisu? Je to přísunem benzínu, lambdou, kabelama, vstřikováním nebo co? Nepozoruji, že by to bralo olej.
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

No , všechno jsi už asi vyměnil , nenapadá mě nic než vstřiky ? Můžou se jakoby lepit a neotvírat uplně . Do nádrže na pročištění palivovýho okruhu jsi nic nedával? Většinou je to OK , ale někdy to prý může uvolnit nečistoty a přicpat vstřiky . Nemám stím osobní zkušenost , tak nevím ....( teda s těmi vstřiky , jinak přísadu na pročištění jsem dával hned po koupi a OK , ale ani se nic nezměnilo , tak jen pro ten pocit.) ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Karel
Příspěvky: 33
Registrován: čtv čer 03, 2004 11:18
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Karel »

Mě podobné cukání (bez blikající kontrolky) zmizelo po výměně zapalovacích kabelů a hadice odvětrávání víka motoru, vevnitř byla uplně zanesená rozežranou gumou. Měnil jsem to najednou, takže přesně nevím co to bylo.
DAEWOO Nubira 1.6 SX
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

tak Brisk svíčky používáme už pár let bez problémů já bych to viděl stejně jako u většiny daew na kabely a ta lambda většinou nedělá škubání a klidně i když není originál
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Ale kabely snad měnil , nebo ne? :shock: To jsem nepostřehl. Tak kabelama bych začal !!!! :oops:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

kdyby byly v coudely kabely , tak se nebude rozsvicet kontrolka. Nerosviti se ani kdyz odpojis vstrik. Ja bych to videl na poskozeni nejakeho el. cidla nebo ECU. Jo a jeste me napadlo ze jak ma cerny svicky zkusit vymenit zapalovaci blok, protoze ten vadnej zpusobuje to ( pali, nepali) a muze to delat az se zahreje
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Mordy
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 09, 2005 10:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Mordy »

Díky chlapi za odpovědi. Kabely jsem zatím neměnil. Omrknul jsem hadici, co mě doporučoval Karel, ale ta je v pohodě. Objednal jsem se do autor. servisu. Myslíte, že budou schopni tu závadu odhalit a nebude to stylem kupte si nový kabely, těma to pak třeba nebude a pak si kupte toto a pak toto? Jinak, co je to ten zapalovaci blok (z toho vedou kabely?)
Mordy
_______________________________________
Nubira Wagon 98 1,6 16V
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“