Příspěvek
od Hobol » pon dub 15, 2013 21:00
Nakuk1
Když check svítí tak je nějaký problém, ale lze s tím jezdit. Když BLIKÁ tak je větší problém a mohlo by dojít k poškození tak se má vozidlo odstavit. Mě začal check blikat když mi kuna okousala zapalovací kabely a jeden stáhla ze svíčky.Stalo se mi to už třikrát. Takže Tři sady kabelů. Ty pokousaný vyhodím a zbytek vozím jako náhradní. To mi umožnilo jízdu bez problémů . Po koupi neoriginálních kabelů v Kelly se mi stalo že spadly ze svíčky a někdy to začalo škubat. Zjistil jsem, že vnitřek fajfky, ten co se nasazuje na svíčku je velký a nedrží.Pozná se to že po nasunutí na svíčku necvakne. Kombinačkama jsem to trochu zmáčknul (přes plast fajfky) opatrně. Raději třikrát zkusit. Při nasunutí musí cvaknout. To samý jsem udělal na druhým konci. Tam zase musí jít cítit jak ten vnitřek drhne po trnu co je v cívce. Jak popisuješ, že ti to cuká a blbě táhne, tak můžeš udělat jediný. Zkontrolovat jestli nejsou poškozený kabely, jakýkoliv i k čidlům. Zkontrolovat konektory, případně prostříknout kontaktolem. Kabely ke svíčkám zkontroluj večer potmě. Při běžícím motoru je vidět jiskry jak běhají kudy nemají, když je tam nějaký problém. Jinak na počítač a zjistit závadu. jinak by se ti mohlo stát že zůstaneš stát, nebo něco posereš. (Katalyzátor nebo něco jiného.) jinak mám Kalos 1,2 HB r.v. 2003 a najeto cca 237 000.