Zkušenosti se servisem.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Hobol
Příspěvky: 153
Registrován: sob led 12, 2013 20:14

Zkušenosti se servisem.

Příspěvek od Hobol »

2x kalos. Nechal jsem udělat ve značkovým servise geometrii a v pneuservise vyměnit pneu kormoran. Asi to špatně vyvážili, auto se třepe jak ratlík. dneska při opravě ostřikovače jsem zjistil že při geometrii mi zničili manžety na řízení. Asi si nevšimli že se neprotáčí na spojovačce, a když s tím točili tak je zasukovali a rozervali. ještě že sem si toho všiml. Kdyby se tam dostala sůl tak je po řízení. Budu to řešit se servisem.
Reklama
 

Hobol
Příspěvky: 153
Registrován: sob led 12, 2013 20:14

Re: Zkušenosti se servisem.

Příspěvek od Hobol »

2x kalos Byl jsem v servise s těma manžetama na řízení. S technikem byla docela řeč, ale mechanik byl drzej, zralej na pár facek. Objednali manžety, do týdne že asi přijdou. Dneska jsem jel okolo servisu tak jsem se tam stavil.Zase špatně.Přišla jim jen jedna. Takže další pokus-omyl. Je to prostě značkový servis.
radekjni
Příspěvky: 3
Registrován: pon črc 05, 2021 16:56

Re: Zkušenosti se servisem.

Příspěvek od radekjni »

Vlastním captivu 2.0 D 2006 začala chcipat při jízdě velmy nepříjemné po zastavení a rozsvítí se oranžová kontrolka motoru asi po minutě nastartuju a jedu dál ale bohužel se tato porucha stává už hodně často i několikrát denně diagnostika hlásí poruchu P0089 a bylo mě řečeno že to může být hodně věcí proto vás žádám o radu moc děkuji Radek
Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 1516
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti se servisem.

Příspěvek od LordMMX »

Radek dal si to do zlej kategorie. toto je sekcia pre Kalos a nie pre Captiva.
Daewoo Evanda 2005
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Odpovědět

Zpět na „KALOS“