BAD BAT by Asphalte

Zde můžete představit své miláčky :)

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od smire666 »

Asphalte, pri 3600 sa skracuje nasávanie, tiež to cítim :D
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Reklama
 

Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

optimalizace motoru

Příspěvek od Asphalte »

No a po mé instalaci se to právě projeví o hodně více, než v sérii. Původně byly v motoru svíčky NGK R, které jsou stavěné na dlouhou životnost.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Scorpion.11 píše:Pomaloučku, krůček ke krůčku až k dokonalosti -i :PP:
No v podstatě jsou v běžném sériovém autě použity vždy součástky, které jsou průměrné pro určitý segment. Nejdůležitější faktor pro výrobce je bezproblémový chod ( např. i při různé kvalitě benzínu atd.) a cena, aby mohl auto vyrobit co nejlevněji a co nejvýhodněji prodat. Například firma Eibach (výrobce tlumičů a pružin) udává, že sériové odpružení má v toleranci až 15% mezi jednotlivými kusy, což je poměrně hodně. Jejich, samozřejmě dražší a pro výrobce automobilů nerentabilní, mají toleranci do 2%. A tak je to se vším. Pokud vím, že tankuji nejkvalitnější benzín, o auto se starám nad rámec nutných prohlídek, tak si můžu rovněž dovolit použít i kvalitněji výrobky.

Samozřejmě je to každého věc, někdo bere auto jako přemisťovač z bodu A do bodu B, já zase rád hledám v autech rezervy, které byly pro výrobce nerentabilní a tím i auto následně vylepšuji a navíc mě to ještě baví :D
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Laco71 »

Asphalte, velmi dobry pristup , k vylepšovaniu vlastnosti auta,

blahoželam :PP: -i

O niečo podobne sa snažím aj ja, len auto veĺmi nečačkam, snažím sa o vylepšenie
výkonu a jazdných vlastnosti ,
moje skusenosti s filtrom K&N , iridiovymi sviečkami , a ešte veľa dalšieho su zapísane TU:

http://forum.autobazar.eu/chevrolet-orl ... 69-45.html

čo sa týka Chiptuningu, od toho som po dlhej uvahe upustil, 1.8 ide dobre aj s tými mapami ECU
ktoré su tam od vyroby, len treba motor hnat do otáčok,čím viac ho budeš preháńať,tým lepšie pojde...
dalšia vec je,že ak by som dal motor nachipovať musel by som dat nastaviť aj LPG, a to by znamenalo
opatovne návštevy v servise,kde by museli inak nastaviť bohatost zmesi LPG
vzhĺadom na predpokladaný prinos chipovania +4-6 kW a +16 Nm ,to podĺa mna nema vyznam :cry:

Ale velmi ma zaujima ten koncový tlmič, s tým by bolo treba niečo urobiť, alebo nahradit ho nejakym priechodnejším,tiež by to pridalo nejaký ten kW :lol: :lol:
Inak motor 1.8 ma variabilne časovanie ventilov DCVCP , čo ma prekvapilo a pozorujem to pri prekročení otáčok cez 5000 , konkretne pri cca 5 200 nastane niečo ako turbo-kopanec ,rapidne zvýšenie výkonu v jednom okamihu :roll:
Charakteristiky motora 1.8 Eco-Tec su TU:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Instalace loketní opěrky spolujezdce

Příspěvek od Asphalte »

Zdravím,

cca po týdnu po objednání mi dorazila loketní opěrka pro spolujezdce. Objednal jsem si jí jak jinak, než u Servisu Nedvěd, kde servisuji své auto. Loketní opěrka, včetně montážního materiálu stála 3.557,-. Nabízenou instalaci za cca 1.500,- jsem s uctivostí odmítl, protože jsem si už předem z něměeckého Orlando fóra stáhl její postup, včetně fotodokumentace. Tu zde s dovolením použiji, protože nebyl čas na výrobu vlastní. Instalace je velmi jednoduchá, já jí zvládl za slabých 15 minut a to jsem nad vším raději 2x přemýšlel.
Přílohy
opěrka.jpg
opěrka1.jpg
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kamera do auta TrueCam A5

Příspěvek od Asphalte »

Tak jsem finálně vymyslel umístění kamery TrueCam A5. Místo zůstalo stejné, jako na začátku, jen jsem změnil systém upevnění. Dodávaná 3M samolepka to po měsíci vzdala a tak jsem přistoupil k upevnění pomocí dvojice samořezných šroubů do plastového krytu zrcátka na předním skle. Nejen, že nyní kamera už nepadá, ale také se výrazně zlepšila její stabilita a tím i pořízený záznam. Nikterak se nehoupe a nekmitá. Takže i na hodně hrbolaté cestě dokáže zaznamenat perfektní obraz. Už jsem také vychytal všechno naladění, takže se záznam ve Full HD zaznamenává do smyčky, bez vedlejších krátkých uzamčených sekvencí, které následně plnily kartu a nemazaly se. Nyní mi velikost karty 32GB stačí na záznam 3 dnů a pak se následně od nejstaršího začínají záznamy přemazávat. Za mě opravdu spokojenost, podpořená bezproblémovým chodem a bez nutnost do čehokoliv zasahovat. Prostě dělá co má a já se o nic víc už nestarám.

Opravdu velkým pomocníkem je v případě, kdy je auto v servise a já mám tak zpětnou vazbu, co s autem prováděli.

Kamera je z 90% ukrytá za vnitřním zpětným zrcátkem a tak nikterák nepřekáží ve výhledu, což je důležité ve smyslu dodržení nařízení ze zákona.
Přílohy
kamera.jpg
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od tomask »

Když je auto v servise, tak stejně vidíš prd.
Většinou je otevřena kapota a tak máš s obrazu prd a když jsou i dveře auta zavřené, tak taky nic neslyšíš.
Jinak kamera OK, já taky používám kameru už dlouho a mám ji podobně upevněnou.
:PP:
Carthell Prg
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Mě to rozhodně k něčemu je, kamera je nastavená tak, že je vidět otvorem mezi spodní hranou kapoty a spodkem okna, co na motoru dělají. Rovněž vím, jestli dělají správně výplach při puštěném motoru a když dělají zkušební jízdu, jestli s tím nejezdí jako prasata. Navíc díky tomu vím, že díky tomu, jak mi odřeli všechny ráfky jezdí přezouvat pneu do specializovaného pneuservisu. To mi stačí :D
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Up-grade

Příspěvek od Asphalte »

V současné době jsem se pustil do více projektů najednou. Ten hlavní je výroba podlahy kufru s boxy uvnitř. V podstatě je vše hotovo, jen se dolaďuje povrchová úprava. Původně měla být potažena kobercem, ale nakonec jsem se rozhodl pro mnohem luxusnější variantu. Bude totiž dřevěná po vzoru Mercedesu CLS Shooting Break, nebo lovecké verze Range Roveru. Bude to v profesionálnějším provedení - v případě zájmu by bylo možné asi udělat více kusů, ale musel bych zjistit cenu. Díky našemu členovi Dlabkovi rovněž předělávám osvětlení na LED a možnost osvětlení vpředu při otevření dveří. V plánu je už konečně nainstalovat to denní svícení místo mlhovek a mám rovněž už objednané distanční podložky pod sériové 17" ráfky, abych zlepšil stabilitu vozu (bylo to poměrně složité vykoumat tak, aby to bylo podle mých představ, ale myslím, že se to povede).

Samozřejmě o všem zde napíši report, případně i doplním nějaký ten fotonávod.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od JTR »

jak by se na ty podložky pod disky asi dívala STK ? ;)
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

No jak, blbě by čuměli, :lol:

Ovšem, jestli by je tam viděli, protože budou ve stejném průměru i barvě jako nába brzdového kotouče, tedy přesně lícovat. Pochybuju, že znají všechna auta do puntíku, když jsem na STK prošel s podložkama na profláknuté Fabii.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od JTR »

No to že člověk projde STK není problém, záleží na jednotlivém pracovníkovi. Já jednou zažil situaci s Captivou: kontrola zrcátkem, čísla ALU disků, následná kontrola v techničáku...., nebo pohledem pokud je to dost vysazené. Osobně bych do toho nešel - šroub je namáhám na "střih" ve dvouch místech místo jednoho. Vše je předimenzované ale .... Asi jsem posera :D
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

O tom, že každá STK má své vlastní standardy je český folklór. Ohledně podložek je to tak. Záleží jak jsou vyrobené. Já zásadně používám ty, které jsou vyrobeny z automatového duralu (AlCu4PbMg Aw2030T4) chráněné vrchním eloxem, štefty ze zinkované pevnostní oceli (10,9) s vrchním zapečetěním (odolné proti chemikáliím zejména proti posypové soli v zimním období) a válcovanými závity. Sice nevím kolik má jeden šroub ve střihu, ale tím, že jejich je na autě 20 a váha se rozloží, tak by klidně vydržely i TIRák.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od JTR »

zde vůbec nejde o hmotnost, ta je naprosto v pohodě. Jde o dynamické rázy. A nedej bože když se ten spoj nepatrně uvolní a hned je to o něčem jiném. Ale jak jsem psal prostě vše je předimenzované, ale já posera bych do toho nešel!! Nevlezl bych ani do výtahu, který by měl místo 4 lan 2, byť by to bylo odhadem stále min. 4x předimenzované. ;)
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

LED osvětlení interiéru

Příspěvek od Asphalte »

Na mém Orlandu proběhla další inovace, kompletní změna osvětlení intariéru na LED a přidání jednoho LED panelu do přední lampičky mezi mezi dvojici čtecích. Nyní se při otevření dveří rozsvicuje nejen lampičky na druhou řadou sedadel, ale také ta vpředu.
Přílohy
4.jpg
5.jpg
6.jpg
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Club Cars - Auta členů“