Hřeje se mi levé přední kolo...

Moderátor: Blue Lanos

Tomanek
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 07, 2009 22:43

Hřeje se mi levé přední kolo...

Příspěvek od Tomanek »

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat odborníků, protože už nevím co s tím. :(
Mám Daewoo Racer r.v. 1989 a již před časem (ještě v době kdy s tím autem jezdil otec) se nám začala kousat pravá přední brzda (neodskakovaly brdové destičky->kolo přibržďovalo a hřálo se až se zakouslo úplně a bylo potřeba rozhejbat brzdič) pak se dalo dojet ale nesmělo se moc brzdit. Toto jsme odstranili výměnou celého pravého brzdiče a byl pokoj.

Ovšem nyní se obdobný problém objevuje na levém předním kole. To se však nezakusuje ale hřeje o dost víc než to druhé. (O jedno kolo si po cca 20km po Praze mohu ruku téměř chladit zatímco na druhém ruku neudržím.) Brzdu jsem měl rozebranou ale nic zakouslýho tam nebylo nevím co se s tím děje? Zkusil jsem vyměnit destičky na celé nápravě ale zlepšení je minimální. Ložiska by měla být snad také v pohodě. Nevím co s tím? Ke straně to netáhne ani když brzdím ani bez brždění ale ten rozdíl teplot je fakt markantní. Nevím co by to mohlo bejt.

Nemáte někdo nějakou radu? Nevíte kde případně sehnat nový brzdič za rozumné peníze? Auto je jinak v pohodě ale tohle mě štve.

Mockrát Děkuju za všechny náměty a rady!!!! :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Hřeje se mi levé přední kolo...

Příspěvek od HusarJan »

Ahoj ak maš te brzdové platničky v poriadku,tak to bude len v tých ložiskách zdvyhni auto a pokrút kolesom či nejde neako tažšie voči tomu druhému,alebo či nemá volu ;)
Uživatelský avatar
Arendal
Příspěvky: 1083
Registrován: stř led 23, 2008 23:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hřeje se mi levé přední kolo...

Příspěvek od Arendal »

Aha, sorry za muj prispevek v jinem tematu - tady vidim Praha, hm, kdyby Brno a okoli, to bych poradil.