Stránka 1 z 1

Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: pát zář 30, 2011 00:01
od Blejkin
Po patnáctiminutové přednášce o rozdílu v benzínech jsem obsluze na jedé Benzině řekl: dobrá,natankuju plnou vaší Vervy 100 a o víkendu se uvidí,jestli poznám nějakou změnu k lepšímu.
Postřehy se pokusím večer cca po 200 km popsat.zatím jsem do Orlanda tankoval jen natural 98 u jiné pumpy než je Benzina. Najeto mám teď asi 5500km. Docela se auto rozjezdilo.Sám jsem zvědavej,co Verva... :D

Re: Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: sob říj 01, 2011 11:11
od Blejkin
Tak uplne se mi zatím nepovedlo mít v nádrži pouze Vervu. Dotankoval jsem do plné zhruba půlku. Spotřeba Nymburk České Budějivice 7,8 auto naložené. Mám pocit,že to jede líp,kolem 3000tis. Otáček když přidám plyn,hezky se rozebíhá. Myslím že to jede líp i od spoda. Dotankuju pak pouze Vervu a uvidím. Nevím,jestli si to člověk nenamlouvá,že je to znát. Má někdo podobné zkušenosti? Stojí to za tu cenu?? Díky za info.

Re: Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: sob říj 01, 2011 22:03
od HusarJan
ja zas tankujem schell 100 z tej istej pumpy už tri roky a iný už ani nechcem :D motor tiež ide lepšie ;)

Re: Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: ned říj 02, 2011 05:30
od alvin
Ja mám opačne skusenosti,po natankovaní benzínu v tzv.obchodných reťazcoch motor v chladnejšom počasí citeľne horšie štartoval aj za studena trhal, u jedného súkromníka som natankoval zas v benzíne svinstvo,čo ma stálo 30 € prečistenie vstrekov,tak od vtedy tankujem len u značkových sieti,Slovnaft,OMV,SHELL,AGIP a pod. a je pokoj,ale rozdiel medzo V-povwero,čo career a normálnou 95 pri bežnej jazde akosi moc nieje cítiť

Re: Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: ned říj 02, 2011 21:27
od Blejkin
Tak jsme doma. Spotřeba klesla na 7,7 ale to asi nebude benzínem. Jinak to fak asi jede o něco líp. Mám slabou půlku nádrže. Ješte dotankuju tu 100, aby tam byla jen Verva a uvidím.

Re: Víkend s plnou nádrží benzínu Verva 100

Napsal: pon říj 03, 2011 09:32
od Serpico
Rozdíl určujete subjektivně, dobrá ale podstata je v octanovém čísle a ten určuje výrobce nastavením základního předstihu ( u nesie bylo možné nastavit dokonce tři hodnoty octanu v ŘJ viz. petrm a tepelnou hodnotou svíček v opačném případě riskujete například podpálení ventilů vyšší teplota spalovacího prostoru, později samozápaly u svíček jsou odzkoušeny na určitý provozní teplotní režim. Další a to podstatná věc je zda Verva má skutečně 100 octanů anebo jenom například 97 octanů. A nemůžu opomenout ani BIO přísady, tuším u benzínu to je do 5% taky zvyšují octanové číslo ale jsou bez spotřební daně a je velikou otázkou kolik procent tam skutečně je při " pajcování " benzínu na pumpách viz. zveřejněné testy ČOI. Nevím ale myslím si že různé aditiva se míchají právě až na pumpách tedy pro rozdíl SHELL, OMW aj., rozváží se naše rafinérie anebo ta která pumpa koupí " přebytky " po prošlé espiraci ze zahraničí, doveze se sem bez proclení, jinak by se to nevyplatilo, to platí nejvíc pro naftu kratší espirace a viz. zimní a letní.Tedy jak píše alvin ověřené pumpy a já dodávám " optimisticky " pumpy s nálepkou " ověřené kvality " jsou tam snad pravidelné kontroly správných hodnot.

Mějte se fajn