Jaký systém LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký systém LPG

Příspěvek od Petr S. »

Původně bylo v Leganze BRC,ted je tam STAG 4 a nemůžu si stěžovat. Osobně bych ale volil LOVTEC se vstřikováním kapalné báze. Je sice dražší,ale výkon větší a spotřeba srovnatelná s benzinem.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
xidex
Příspěvky: 158
Registrován: úte kvě 08, 2007 10:12
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký systém LPG

Příspěvek od xidex »

Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Rezzo 2,0 CDX LPG, r. 2006, černá | 4/2015-????
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký systém LPG

Příspěvek od Petr S. »

xidex píše:Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Na Stag jsou machři ve Stodůlkách u AutoGas Coubal.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“