Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Na co vše si dát pozor při koupi nového, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Uživatelský avatar
slaza
Příspěvky: 808
Registrován: úte říj 25, 2005 17:59
Bydliště: Brno

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od slaza »

jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON


Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
mitchi
Příspěvky: 41
Registrován: čtv črc 19, 2012 20:27
Bydliště: Praha - Prosek
Kontaktovat uživatele:

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od mitchi »

slaza píše:jde o to co považujete za škubání, když jedu s kopce a pak jde motor do záběru, tak je cítit, že to "zabere". Toto škubnutí považuji za adekvátní k hmotnosti vozidla.
Přidávání a ubírání přes + / - a znovu zapnutí na poslední rychlost. V golfu všechno naprosto plynulé. Zde to vždy s autem zacuká ale pravda je že mě nenapadlo že by to mohlo být tou váhou a velikostí auta.
Fiat zastava
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Uživatelský avatar
slunce
Příspěvky: 108
Registrován: pát zář 23, 2011 13:11
Bydliště: Praha

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od slunce »

Nevím jak u tebe ale já nic takového necítím s tempomat používám dost často.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá
Uživatelský avatar
lord_maxx
Příspěvky: 161
Registrován: pon bře 05, 2012 15:25
Bydliště: Praha

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od lord_maxx »

Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.

A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.

Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Uživatelský avatar
slaza
Příspěvky: 808
Registrován: úte říj 25, 2005 17:59
Bydliště: Brno

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od slaza »

Popsal jsi to přesně, je vidět to zrychlení, když se použije tempomat s vypnutím pro nastavenou rychlost, připadá mi, že při opětovném zmáčknutí + má dost velké zrychlení, tak to musí škubat.
Kdyby to byla jediná vada, tak :mrgreen: Spíš jsme to ale mohli probrat ve vláknu tempomatu, sklouzli jsme z té MY 2013 LT+.
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON


Obrázek
Uživatelský avatar
mitchi
Příspěvky: 41
Registrován: čtv črc 19, 2012 20:27
Bydliště: Praha - Prosek
Kontaktovat uživatele:

Re: Modelový rok 2013 (novinky u LT+)

Příspěvek od mitchi »

lord_maxx píše:Rozumim, jak to pisatel mysli - neskube to za jizdy, tj behem jizdy s tempomatem, skube to pri zapnuti s nastavenim o dost vyssi rychlosti, a zaroven pokud reguluje rychlost pres plus a minus. Nemohu porovnat s golfem, ale v Citroenu Xsara, diesel, 2.0 HDi, to skubalo pri stejnych operacich daleko vic. Napriklad plus a minus jsem nepouzival, protoze se to nedalo, radeji jsem vypnul tempomat, nastavil cilovou rychlost a pak zase zapnul.

A k tomu skubani - ono to neni skubnuti jako takove, ale proste motor zabere doplna a podle aktualnich otacek (mohu mluvit za benzin bez turba) dojde k zaprazeni prislusneo poctu koniku. A on ten benzin da hodne konu ve vysokych otackach, to bez diskuze.

Takze ano, mohlo by to byt vymazlene, ale to by pak cele Orlando nebylo za tu cenu, za jakou je.
Ano přesně tak jsem to myslel. Orlando vs. cena souhlas!. Partnerka má nového golfa který byl krucinálně dražší než Orlík a pochopitelně je to jiná liga a tempomat je tam opravdu vymazlený.
Fiat zastava
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Orlando“