Orlando recenze

Na co vše si dát pozor při koupi nového, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
luke1
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 173
Registrován: sob črc 09, 2011 22:28
Bydliště: okres FM

Re: Orlando recenze

Příspěvek od luke1 » úte kvě 21, 2013 19:30

slaza píše:...... dle mých zkušeností je auto kompletně zajeté tak po 30 000 tis. km.
Normalne bych si myslel, ze je to kravina aby se auto zajizdelo tak dlouho, ale mam aktualne najeto 23 000 km, auto mam od lonskeho brezna a doted jsem nemel prumernou spotrebu na jednu nadrz (dle palubniho PC) mensi nez 7.9l, az posledni dve nadrze mam 7.8l (i podle skutecne natankovaneho LPG to sedi) a to jezdim porad tu samou trasu do prace a z prace a porad vicemene stejnou rychlosti :)
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG

Reklama
 

Uživatelský avatar
inza
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando recenze

Příspěvek od inza » čtv kvě 23, 2013 12:02

7.8 LPG? to je i se započtením nějakého benzínu 4l benzínu / nafty... to je mazec :)
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek

Uživatelský avatar
luke1
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 173
Registrován: sob črc 09, 2011 22:28
Bydliště: okres FM

Re: Orlando recenze

Příspěvek od luke1 » čtv kvě 23, 2013 18:56

inza píše:7.8 LPG? to je i se započtením nějakého benzínu 4l benzínu / nafty... to je mazec :)
:) Nene, 7.8l je udaj z palubniho PC - tedy virtualni realita, ale udavam jej proto, ze po natankovani jedne nadrze nebo dvou nadrzi LPG je udaj o natankovanem mnozstvi LPG zavadejici, vzhledem k tomu ze "do plna" neni vzdy u LPG zdaleka totez... ty dve nadrze (tedy 2x400 km, nuluju palubni PC pri kazdem tankovani LPG a zapisuju si krome natankovaneho mnozstvi i udaj z palubniho PC) byly obe okolo 9.1l LPG, pricemz dlouhodobou spotrebu LPG mam 9.4l + 0.8l benalu. Ted v lete je samozrejme pomer LPG vs benal jiny nez prumerny za cely rok a neco co to mam...
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: stř črc 02, 2003 09:27
Bydliště: Ústecko

Re: Orlando recenze

Příspěvek od milosh » sob srp 03, 2013 18:42

Zase asi nejakej "skodovak" s mindrakem.

http://www.autorevue.cz/nejprodavanejsi ... -marketeru

Uživatelský avatar
357
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 20:37
Bydliště: Praha

Re: Orlando recenze

Příspěvek od 357 » sob srp 03, 2013 19:44

Dyť ten Roomster je přeci tak vošklivej!! Na tom je vidět, kolik lidí zcela bez vkusu mezi námi žije...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: stř črc 02, 2003 09:27
Bydliště: Ústecko

Re: Orlando recenze

Příspěvek od milosh » sob srp 03, 2013 20:24

No hlavne to neni srovnatelny auto, je to postaveny na fabii a to je velikosti aveo :shock:

maxwen
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: stř led 15, 2014 17:45
Bydliště: Praha 5

Re: Orlando recenze

Příspěvek od maxwen » sob led 25, 2014 00:47

Jen pro zajímavost a pro porovnání...
V souvislosti s turbodieselem chevroletu se sluší zmínit jednu zajímavost. Tento letitý dvoulitrový čtyřválec, jehož konstrukci má na svědomí italská firma VM Motori, byl kdysi používán Opelem. Ten přešel přibližně před deseti na stejně objemné agregáty Fiatu, které si dnes sám i vyrábí. Konstrukčně starší nafťáky od VM Motori byly v rámci koncernu General Motors vyčleněny levnější značce Chevrolet, která je používá dodnes. A dokonce se je podařilo časem vypiplat tak, že jsou kultivovanější než „prémiovější“ agregáty v Opelech Astra, Insignia nebo Zafira.
Orlando LTZ+ 2.0D - MT6 S&S MY2014 Navi&Easy 18" ALU

wsskAT
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 136
Registrován: stř črc 17, 2013 13:31

Re: Orlando recenze

Příspěvek od wsskAT » sob bře 01, 2014 22:14

asik trosku starsi :)
http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autot ... TZ_DPF.pdf
no neni to made in germany no :)

HonzaKLE
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 103
Registrován: čtv říj 20, 2011 21:22

Re: Orlando recenze

Příspěvek od HonzaKLE » stř říj 22, 2014 14:05

Ahoj Orlanďáci.
Stal jsem se na pár dní řidičem Orlanda 2.0 VCDI, protože moje Captiva je na léčení v ozdravovně, rozuměj servise. Ač jsem k Orlandu přistupoval nedůvěřivě, mile mě překvapilo.
Zde pár rozdílů proti Captivě (třeba se budou někomu hodit):
+ pěkný, dobře se držící volant s podsvícenými tlačítky
+ asi tak o dvě třídy lepší palubní počítač
+ sympatické tvary palubní desky a interiéru
+ pružný, kultivovaný a dobře utlumený motor
+ pružné zrychlení
- hlučný podvozek
- hrozný zvuk při zavření pátých dveří
- absence bluetooth
- gumové řazení
- do ruky nepadnoucí hlavice řadící páky
Zaujal mě našeptávač přeřazení který mě nutil řadit směrem nahoru pod 2 tis. ot./min.
Celkově na mě auto působí velmi sympaticky a neváhal bych jej doporučit.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476

Uživatelský avatar
Scorpion.11
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 6084
Registrován: úte kvě 19, 2009 13:36
Bydliště: Městys Jedovnice

Re: Orlando recenze

Příspěvek od Scorpion.11 » stř říj 22, 2014 14:11

K tomu asi není co říct -i :PP:
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)

člen AVEO Fanclubu

Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Orlando“