ťažké otáčanie volantom

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
sanmigel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: stř bře 11, 2009 23:13

ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od sanmigel » sob lis 01, 2008 10:26

Zdravím
mám nexiu 1,5 8 v a ide mi veľmi ťažko volant. Pozeral som pod kapotu a vidím tam vodorovne uchytený valec /pripadá mi to ako hydraulický valec / , ale nevidím k nemu žiadnu hadičku, tak teraz neviem, či má nejakú náplň / hydraulický olej, alebo je napájaný brzdovou kvapalinou/. Neviem. Ak ste skúsenejší poradte mi. sím
Ďakujem

Reklama
 

ferino28
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 21:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 » sob lis 01, 2008 10:45

Asi nemas posilovac. Mozno to bude tym. Teda ak ti isiel stale tak tazko. Ak by si mal posilovac, tak by tam muselo byt cerpadlo, zvlast nadoba na olej pre ten posilovac a samozrejma, ze k tomu-niecomu kde ide tyc od volanta a potom to ovlada kolesa by museli ist hadicky.

Uživatelský avatar
Do-bby
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
Bydliště: Chomutov, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od Do-bby » stř pro 16, 2009 16:26

zdravim ja bych se k tomuto tematu pridal

mam dva problemy ten druhy s tim asi nesouvisi a mozna ani ten prvni

dnes jsem jel a odbocuju. vyradim a prijizdim na krizovatku a vidim ze nic nejede. tak zaradim dvojku a jedu. uplne mi stuhl volant a ja musel fakt zabrat abych se dostal z protismeru a pak to slo. a tohle se mi stalo nekolikrat a jeste to pak vzdycky cuklo.

a druhej problem ktery se projevil chvili po tom. zastavil jsem u kraje silnice a kamos vystoupil a najednou koukam ze nebezi motor. tak jsem si rekl ze je to divny,nastartuju a jedu dal. ale prijizdim na semafory, vyradim a dojizdim a motor zase chcipne. a takhle pokazde. a kdyz jsem nastartoval tak mi to vzhledem k drivejsku prislo jako nizke ty otacky.

tyhle dve veci se mi dely celou cestu domu. asi 2 km.

nevite nekdo?
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)

Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3594
Registrován: ned říj 10, 2004 19:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od JRD McLAREN » stř pro 16, 2009 21:45

Vime...

ked ti chcipne motor, nejde servo...
cize servo je OK...

a k chcipajucemu motoru...
pozri archiv, ... priznaky ake popisujesh ty, tu mal uz hadam kazdy..

napr. "Vycistenie klapky" , alebo "rozdelovac" ci "cievka v rozdelovaci" ..
krokovy motorcek" atd..

nemienim to tu uz 1000x opakovat...rozoberat v 50tich temach a tak...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov

Uživatelský avatar
Serpico
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od Serpico » stř pro 16, 2009 21:48

...to JRD McLaren, oč je snadnější dát dotaz namísto " hledání "....

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico

Uživatelský avatar
Do-bby
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
Bydliště: Chomutov, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od Do-bby » čtv pro 17, 2009 21:42

no ja prosel asi prvnich 10 stranek. asi hodinu a pul jsem tu prochazel nasi sekci. a jestli jste si toho nevsimli tak jsem nove tema nezakladal ale pokracoval jiz v zalozenem vlakne prave na te 10. strance takze prosim klid panove!! sice tu nejsem moderator na tomto foru, ale na jinem ano a vim jak co chodi. prise se prosim podivejte nez neco pisete. zapostoval jsem do rok stareho vlakna...

nicmene je to asi studenym motorem. mam problemy s termostatem. vcera jsem to jeste zkusil projet a dnes take a vse v pohode.
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)

Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)

Uživatelský avatar
michal.sk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od michal.sk » čtv čer 09, 2011 19:29

caute, viem ze je to trochu neskoro, ale mam podobnu vec, ba povedal by som ze tu istu. S tym vyradenim a dojazdom do krizovatky, chcipnutie a tak dalej... (urobilo mi to asi 3x, potom zase nic. Pripisoval som to spine v benzine. Tankoval som na takej nezvycajnej pumpe. (BATAX) Nie je to ani v klapke ani v motorceku ani palivovy filter, sviecky ani nic s elektrikou.... dnes sa mi to stalo zase po dlhsom case pri parkovani po prichode z roboty. Cela jazda v pohode a pri parkovani to chciplo. Nastartuje "na prvy zub", zaradim, pohnem sa ( bez plynu!) a zase. Tak som sa s tym trochu pohral a zistil som ze to suvisi so servom. Akonahle bez plynu otocim, aj ked len minimalne, volant, tak to chcipne. Takze ho zadusi servo. Vraj to nexie zvykli robit pri natoceni volantu na doraz, ze bez plynu to proste chciplo. (Asi ked bolo malo oleja). Ja som to nezazil, ale kedysi davno mi to hovoril brat. Ked som pozrel do nadrzky na olej do serva, bolo tam dost malo. Otvorene hovorim ze som to pozeral naposledy asi pred tromi rokmi. V poslednom case som sice mal pocit ze mi ide tazsie volant, ale neriesil som to. Teraz, ked je tam malo oleja, sa to asi uz dost zavzdusnilo a asi to bude suvisiet aj s tym zhasinanim motora. Teda suvisi to na 100%, lebo ked sa nedotknem volantu, tak ide uplne v pohode, vobec nekolise ani nic ine. Najmensi pohyb, a uz ide dole s otackami a samozrejme kontrolky - baterka, motor, ... Ked tocim dalej, skape. Ked ho hned pustim (ten volant), znizia sa otacky, zatrasie sa, ale potom sa hned chyti. Ak mate niekto nejaku skusenost s niecim podobnym, prosim dajte vediet...
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0

Uživatelský avatar
HusarJan
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od HusarJan » čtv čer 09, 2011 23:05

skús to ešte poriadne ovzdušnit vytoč pri naštartovanom motore plný do prava a potom do lava a kontroluj olej v nádržke či je po risku a nie je zapenený urob tak viacej krát potom by sa to malo zlepšit ;)

Uživatelský avatar
michal.sk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od michal.sk » pát čer 10, 2011 22:33

ok, vsetko v pohode, servo doplnene (zozralo prekvapivo vela oleja). okrem toho som vybral aj skrtiacu klapku aj s ventilom volnobehu a poriadne vycistil. ten krokovy motorcek sa da v pohode otvorit ale nie je tam v podstate co riesit. akurat vycistit a premazat. vlozit naspat a zasunut kolicky... zmontovat. na supu nastartovalo, a zistil som ze rychlejsie padnu otacky na volnobeh. teoreticky by sa mohla znizit spotreba. este som to odpojil od baterky a uvidim co to spravi. malo by sa to cele ponastavovat ked to opat pripojim. zatial vsetko, zajtra dam vediet.
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0

Uživatelský avatar
michal.sk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: ťažké otáčanie volantom

Příspěvek od michal.sk » ned čer 12, 2011 22:22

vsetko ok, plus som nalial do nadrze injector cleaner a uplne super
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“