LPG system KOLTEC -Lanos 1.5 8V

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

LPG system KOLTEC -Lanos 1.5 8V

Příspěvek od Akri »

Tak přátelé jak jsem slíbil, tak se stalo nafotil jsem ten můj ansábl :D
Ještě chybí pár maličkostí, doplním zítra!
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no a ten tvuj napis KOLTEC tu videt neni.neporadek neporadek.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Doplnim dnes, jeste ten vyrobni stitek co mam u motoru atd, neboj :D
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Tak muj dojem je, ze nemas SGI, ale DGI ;-). Ze to davkuje plyn az tesne pred vstriky, ale nereguluje to davkovani pro kazdej valec zvlast.

DGI:
Obrázek

SGI:
Obrázek
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Zlaté BRC :roll:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít :lol: :lol: Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Richard píše:Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít :lol: :lol: Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší :lol: :lol:
Až na zpětný šlehy = nový sací potrubí, spotřebu a dynamiku :lol:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

PavelZ píše:Tak muj dojem je, ze nemas SGI, ale DGI ;-). Ze to davkuje plyn az tesne pred vstriky, ale nereguluje to davkovani pro kazdej valec zvlast.

DGI:
Obrázek

SGI:
Obrázek
aga tomu nerozumim vubec, je to spatny?
Ja ted hledal na netu nejake info o tom DGI
a nasel jsem tohle :shock:
Výhody DGI/SGI
Výhody DGI/SGI
Na dalsi strance pak jsou tyto infa i s obrazky, ale ja tomu stejne nerozumim, tak kdyz mi to bude chtit nekdo vysvetlit, budu rad :D
http://www.sate.cz/dgi.html
- Vícebodové vstřikování DGI vylučuje riziko zpětného zášlehu.
- Výkon motoru při provozu na LPG téměř identický s provozem na benzín.
- Lepší spotřeba paliva díky zastavení vstřikování LPG během decelerace.
- Výfukové emise odpovídají přísným evropským normám EURO 2 a EURO 3.
- Nezanáší se díky vysoké rychlosti a širokému otevření vstřikovače.
- Toto zaručuje optimální výkon a bezporuchový chod v létě i v zimě.
Naposledy upravil(a) Akri dne pát črc 01, 2005 19:25, celkem upraveno 2 x.
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

cubafire píše:Zlaté BRC :roll:
Proc myslis? pri prepnuti z benzinu na plyn ani nepoznam ze se to preplo, kdybych to klapnuti neslysel, na volnobeh a zadne zakolisani, nikdy ani v zime ;)
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI :D
Tak diky za info :twisted:
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat :D
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Akri píše:Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI :D
Tak diky za info :twisted:
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat :D
Rozdíl je akorát u karbecu a u starejch podtlaků jako bylo Lovato a BRC i když ty firmy už asi taky dělaj DGI a SGI
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Tady je foto stitku, ktery LPG ma a je hned vedle toho stitku karoserie pod kapotou na stene za motorem :D
a pridavam foto jeste te prepinaci kolibky aby to bylo vsechno ;)

Obrázek
Obrázek
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Krtek píše:Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.
Si si jistej, ze to je DGI? Podle toho, co sem se o tom dozvedel, tak rozdelovac ma az SGI. Navic do aut s EOBD II se ma davat SGI a lepsi.
DGI by nemelo mit moznost davkovat smes pro ruzne valce ruzne.

Podle popisu:
DGI:
U vozidel s plastovým sacím potrubím je nutno použít další generaci plynového zařízení, které přivádí plyn součastně do sacích kanálů před sací ventily motoru. Tímto se zabrání nahromadění plynu v celém sacím potrubí a při poruše zapalovací soustavy (svíčka, kabel nebo cívka pro jeden válec) nedojde k poškození dílů sání motoru zpětným zášlehem.
SGI:
Pro vozidla vyrobená po roce 2000 s palubní diagnostikou (OBD a EOBD) je určeno sekvenční vstřikování plynu. Plynové vstřikovače dávkují plyn jako vstřikovací ventily dávkují benzín.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

to jsem z toho jahoda. Co mi řikal muj "dvorní plyńák" tak DGI má na každej válec 1 vstřik ale společněj rozdělovač a SGI má zvlášť i 4 rozdělovače
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“