Stránka 2 z 2

Napsal: úte čer 26, 2007 23:08
od palikx
no pokud tenhle motor dela takoveto veci tak to neni moc dobre.svicky to muzou byt ale spis vsecky tzn mozna nemaji spravnou tepelnou hodnotu a chvili jim trva nez se pro ne pripravi podminky.
nebo odchazi zapalovaci civka (uz se nam to parkrat stalo)a nebo cidlo teploty dava nesmysly.a jeste (ale to je nepravdepodobne)by mohl zustat pootevreny egr ventil.

Napsal: stř čer 27, 2007 08:51
od Rastos
Vdaka za tipy, budem tieto veci sledovat. Dnes rano som natocil, nechal cca 1 min zohriat motor na volnobehu a ked som sa pohol, nebol ziadny problem. Vskutku to robi iba vtedy, ak sa chcem HNED po nastartovani pohnut.

Napsal: stř črc 04, 2007 21:10
od Krtek
Herdek... člověk něco ignoruje jako vlastnost a ona je to vada :evil:
Vim přesně o čem mluvíš. každej den odpoledne nastartuju, OK. Rozjíždim se a po takovejch 5-10 metrech mi to chrochtne, párkrát i Soptík zdech. většinou pomáhá ohlídat si to plynem a rozjíždět se na vyšší otáčky. Jakmile popojedu, přibrzdim a necham ho spadnout k volnoběhu, je to o chcípnutí. A zrovna i to tak mizerně vychází při výjezdu z parkoviště.
Tak nějak mně asi fakt čeká ten zas.. EGR, páč už zas tejden svítí Chcek :evil: A na Sparkovi od včerejška :roll:

Napsal: stř črc 04, 2007 23:58
od Jura
A sakra, tak tohle zatím neznám (2,5 roku/53000 km). Doufám, že tyhle problémy se motorům 1.8 vyhnou. Nebo alespoň tomu mýmu... :?

Napsal: čtv črc 05, 2007 10:22
od Rastos
No, ked to vezmem prisne podla navodu od vyrobcu, tam sa pise, ze po nastartovani sa ma auto zohriat na mieste 30 sekund. Pokial toto dodrzim, v podstate problem neexistuje. Rozdiel je len v tom, ze som sedel aj v Chevy, ktore tych 30 sekund nepotrebovali...
Zavada nijako neobmedzuje, auto je na 100% funkcne, ide len o to predvidat dodaleka (a odstranit) to, co by raz (mozno o 50-100.000 km) mohlo prepuknut ako zavada.

Napsal: čtv črc 05, 2007 21:10
od palikx
no tohle je proste problem.jelikoz to dela jen po startu tak se to opravdu moc najit neda a asi to je nejaka blbost jako treba prave svicky ktere pri behu na sytic nestihnou zapalit vetsi prisun benzinu a vlastne se tu uchlasta.ale to je jen nazor muze to byt presne opacne benzinu je treba malo coz by mohl delat treba vstrik

Napsal: stř srp 22, 2007 13:40
od rado75
Zdravím.

Mám podobný problém na nubire 1,6, len s tým že mi to robí nepravidelne a to niekedy aj pri zohriatom motore. Urobí to aj pri zaradenej 1 aj 2 a pri pridaní plynu ako keby motor vôbec nereagoval a musím stlačiť spojku aby to nezdochlo. Na neutráli potom otáčky chvíľu kolíšu (cca 5 - 10 sek) a motor sa trasie, po opakovanom pridaní plynu sa to ustáli a auto ide v pohode. Pri konrole sviečok som zistil, že jedna sviečka (krajná) bola čierna a ostatné pekne čisté. Vymenil som všetky sviečky (NGK BKR-6ES) a je to stále rovnaké. Nové sviečky som zatiaľ nekontroloval. Pri jazde na LPG som nezistil problém. Aj som asi pred 2 mesiacmi vymenil LAMBDU kvôli spotrebe. Pri starej lambde to nerobilo. Teraz je spotreba v pohode ale problém sa prejavil až po výmene lambdy. Neviem či je to náhoda alebo či je to tou lambdou - nie je originál daewoo, ale náhrada zn. FACET. Neviem či to môžu robiť káble ku sviečkam, ale myslím si, že keby to bolo káblami tak to bude robiť stále a nie iba náhodne.

Ak zistím niečo nové, dám vedieť.
Rado.

Napsal: stř srp 22, 2007 14:57
od karstn
Si myslim ze to neni chyba ale nedokonalost. Delaj to i jyny auta. fabia mi zdechala malem vzdy kdyz jsem spechal hned po startu za studena.

Napsal: pon zář 03, 2007 11:46
od PavelZ
Me tohle delal jak Lanos 1.5, tak Nubira 1.6, tak i ted Lacetti 1.6. A kdyz sem ted nedavno jel s kamaradovou Vectrou 1.8, tak sem si toho vsimnul taky. A kdyz sem se ho ptal, tak mi potrvdil, ze i jemu to za studena dela. Vzhledem k tomu, ze si myslim, ze vsechny tyhle motory jsou do urcite miry pribuzne, tak mam dojem, ze je to jejich vlastnost a ne chyba.

Napsal: pon zář 03, 2007 14:48
od Ivoš
Mě tohle dělala v blahý paměti moje Škoda 120L :lol: :lol: :lol: Ale jinak ani jedna Nubča nám to nedělá ;)

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Napsal: sob srp 15, 2009 02:02
od Dark69
To iste robi aj moja Nexia..A kym nezacne pracovat Lambda Sonda tak to tak blbne a potom je vsetko OK... Mam velke podozrenie na cidlo teploty vody...Sviecky mam nove a aj vzduchovy filter... Neprechlastava mi to.... Vymenim to cidlo teploty vody a dam vediet...

P.s - preto mam podozrenie na nejake cidlo, pretoze ak odpojim uplne Lambdu sondu tak auto nedokaze ist bez nej plynule :x Ak dobre viem tak by ECU si mala optimalizovat chod motora podla dostupnych informacii z cidiel. Ale mne to nedokaze a motor aj zohriaty bez uplne odpojenej Lambdy Sondy nie je poriadne schopny jazdy, skace trha a nema dostatocny vykon...Neviete co s tym?

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Napsal: pát říj 07, 2011 10:05
od ilkoilko
Zdravim :)

Mne to robi nieco dost podobne, akurat ze nie hned po par sekundach, ale napr. prejdem aj 2 km, a az potom motos straca tah, ma tendenciu zdochnut a celkovo nevladza - ani na rovnej ceste. A ked uz zdochne, neda sa nastartovat, a vydava pritom take zvuky, ako ked su vybrate vsetky sviecky a meria sa kompresia vo valcoch.

Mam benzin + plyn, a robi to ako na plyne, tak aj na benzine. Ked sa vsak uz zahreje, cca 5 min jazdy, tak potom uz ide vsetko ako ma.
Niekedy vsak zlosti hned od nastartovania, kedy idem este na benzine.

Hadal som tiez nejake cidlo teploty vzduchu, ale minulu zimu som to nestihol dat do opravy, a cele leto mi bezal ako hodinky. Akurat minuly tyzden sme mali 2 stupne rano, a na benzine zase zacal stracat tah, triast sa.

Mohla by diagnostika nieco ukazat? Myslim funkcnost cidiel. A keby to bolo slabou kompresiou vo valcoch, tak to by sa predsa prejavilo najviac hned po starte, a nie az po par minutach jazdy, nie? Teda ak predpokladam, ze studeny motor ma akoby najvacsie vole v kruzkoch, a ked sa zohreje, vole su mensie.

:|

Re: Lacetti - "na studeno" sa dusi

Napsal: čtv zář 17, 2015 10:58
od stulpa
Zdravim, koukam ze je to stary prispevek, ale treba to nekomu pomuze.
Auto delalo to samy. Za studema se dusilo a nechtelo tahnout (startovani a volnobeh byl v poradku) jak se auto zahralo tak bylo vse v poradku. Zkousel jsem vymenit svicky,jiny kabely ke svickam, jinou civku a nic. Nakonec jsem se nastval, fixou jsem si oznacil polohu rozdelovace, povolil jsem ho a pootocil o 1.5-2mm smerem ke kabine a je po problemu. Chyta, startuje, tahne jak divy za studena i za tepla :-)