Chladič oleja je pripevnený v strede bloku motora pod vyfukovými zvodmi (!)
Divím sa prečo nemožete zohnať samotne tesnenie.. Ja som to objednaval v autorizaku a no problem.
Menil som to asi pred dvomi mesiacmi. Chladič oleja je taka hliniková kocka o rozmeroch asi 13x8 cm a hruba asi 2,5 cm , je delená pozdlžne na dve komory v jednej prudi olej a v druhom voda , je to vlastne vymennik , ktorý služi na rychlejšie zohriatie motora a pokiaľ motor dosiahne prac.teplotu aj na chladenie vodnej naplne, nakolko okolo tohto vymenníka intenzívne prudi vzduch .
Nepredpokladam, žeby cez ten vymenník prenikal olej do vody, jedine žeby bol ten chladič oleja prasknuty , alebo niečo podobné, ale vtedy by boli aj uniky chladiacej kvapaliny...
Dá sa urobiť jednoduchy test na pritomnosť spalín v chladiacej zmesi, v servise maju na to pristroj a vedia to urobiť na počkanie.
Ak test potvrdí pritomnosť vyf.plynov v chladiacej zmesi , tak olej do vodnej naplne prenika cez tesnenie pod hlavou , alebo je prasknutá samotná hlava valcov motora.
|